Brak produktów w tej kategorii
Wyszukaj to, czego szukasz
Świat wybiegów mody, trendów, luksusu, stylu i blichtru wzywa kobiety całego świata w kierunku Paryża. A w nim romantyczne scenerie, wieża Eifla, tętniące życiem ulice i pachnąca kwiatami wiosna. Cała ta bajkowa sceneria została zamknięta przez projektantów Balenciaga w prostym lecz niezwykle kunsztownym, ręcznie dmuchanym flakoniku perfum Paris. Ich wspaniały, elegancki, kwiatowo-szyprowy zapach porywa lekkością i orzeźwia cudownie zmysły. Niczym najdelikatniejszy jedwabny szal snuje się nutami fiołka, delikatnie muskając skórę niczym słońce. Ten ekscytujący, a zarazem romantyczny, wręcz miłosny zapach, w nutach głowy zawiera pieprz, w nutach serca kusi kompozycją kwiatów, a w szczególności fiołka, aby przechodząc do nut bazy zaczarować zmysłowymi aromatami pudrowo-drzewnymi z dodatkiem piżma i mchu. Te ekstrawaganckie perfumy szczególnie cenione są przez kobiety doskonale poruszające się w haute couture i w subtelny sposób pokazują swoją kuszącą hipnotyzującą charyzmę.
Bezwzględnie pożądanym i najczęściej wybieranym przez Panie zapachem z domu mody Balenciaga jest Florabotanica. Niezwykle kuszący i uroczy zapach, a zarazem skrywający w sobie niezwykłą dzikość. Niczym rajski zagajnik, pełen cudownych kwiatów, w którym zanurzasz się w bajecznych marzeniach. Piękny, magiczny i przyciągający. Jednocześnie skrywający w sobie niebezpieczne tajemnice, za którymi z ekscytacją pragniesz podążyć nieprzeniknioną ścieżką. Na jej początku, w nutach głowy odnajdziesz niezwykle zmysłowy zapach ambry i tropikalną wetywerię. Podążając dalej za uwodzicielskimi nutami serca spotkasz kaladium i bułgarską różę, które splatają się w nieco ziemisty, nieodgadniony aromat. Nuty postawy zamykają i dopełniają zarazem tę niezwykłą paradę kontrastów, łącząc kojącą świeżość mięty z korzennymi goździkami. Twarzą tego niezwykłego zapachu została Kristen Stewart. Ta amerykańska aktorka młodego pokolenia, która zasłynęła główną rolą w ekranizacji sagi Zmierzch jest idealnym uosobieniem tych świeżych i lekkich, a zarazem tajemniczych korzennych perfum.
Dzięki całej zróżnicowanej kolekcji zapachów dla kobiet, marka Balenciaga odnosi obecnie niezwykłe sukcesy, których rozmach przywodzi na myśl lata pięćdziesiąte kiedy to kolejne rewolucyjne projekty Cristobala Balenciagi przełamywały kolejne kanony piękna kobiecej mody i wyznaczały zupełnie nowe innowacyjne jej tory. W świecie luksusowych zapachów Balenciaga cena nie gra roli. Doskonałe esencje zapachów tej marki warte są każdej ceny, a piorunujący efekt jaki wywołują stanowi nieocenioną wartość dla każdej ekstrawaganckiej królowej salonów.
Dom mody Balenciaga założony został w 1919 roku przez hiszpańskiego projektanta Cristobala Balenciagę, wtedy jako butik znajdujący się w San Sebastian. Znakiem rozpoznawczym tego domu mody stały się spódnice bąbelkowe oraz niecodzienne, oceniane wręcz przez niektórych jako dziwne, modernistyczne ale kobiece sylwetki. Sam projektant opisywany był jako bezkompromisowy. Balenciaga ubierał nawet samą hiszpańską rodzinę królewską. Wybuch wojny domowej w Hiszpani zmusił go do przeniesienia swojego biznesu do Paryża w 1937 roku, gdzie nieomal natychmiast odniósł ogromny sukces za sprawą swoich niecodziennych strojów inspirowanych renesansem. Marka Balenciaga była jedną z zaledwie 60, które otrzymały zezwolenie na dalszą działalność podczas nazistowskiej okupacji Paryża. Pełen rozkwit działalności domu mody przypadł na lata pięćdziesiąte dwudziestego wieku, kiedy to spod igły Balenciagi wyszedł cały szereg kultowych dziś form kreacji damskich. Cristobl Balenciaga lubił tworzyć z tkanin masywnych, przyzdabianych ręcznymi haftami, cyrkoniami oraz cekinami. To on zapoczątkował także modę na kwadratowe płaszcze bez guzików, japońskie rękawy, czarne suknie, czy koszulowe sukienki i tuniki. Był jednym z nielicznych wówczas tak znanym projektantem mody, który faktycznie posiadał wyksztalcenie krawieckie. Jedna z opowieści o nim głosi, iż posiadał on tak wprawne oko, iż stroje które tworzył dla gwiazd nigdy nie wymagały przymiarek i poprawek krawieckich. Był autorem strojów ogromu światowej sławy gwiazd i śmietanki towarzyskiej. Ceniony przez celebrytów nie tylko za niesamowuty smak i gust, ale przede wszystkim za niezwykłą dyskrecję i rygorystyczne podejście do wykonywanej pracy. Stronił od tłumów i blichtru, preferował prywatne lub kameralne pokazy swych projektów dla nielicznego grona gości.
Firma została zamknięta w 1968 roku, by ponownie zostać otwartą w 1986 roku ale już przez nowego właściciela, grupę Kering. Sam założyciel legendarnego domu mody zmarł w 1972 roku. Dzisiaj makra Balenciaga jest częścią grupy Gucci pod kierunkiem Mikołaja Ghesquiere i nadal zajmuje się projektowaniem odzieży, akcesoriów i perfum. Tych ostatnich wprowadzili na rynek do tej pory nieomal trzydzieści. Pierwsze zaś perfumy, o nazwie nawiązującej do adresu pierwszego w historii paryskiego butiku tej marki, wprowadzono w 1947 roku pod nazwą Le Dix.
Wyszukaj to, czego szukasz