Jean Paul Gaultier - Ultra Male

Jean Paul Gaultier - Ultra Male

Z inspiracji

539,00 zł


Pojemność
  • 125ml
Ilość

  • Szybkie i bezpieczne zakupy - złożenie zamówienia zajmie Ci minutę! Szybkie i bezpieczne zakupy - złożenie zamówienia zajmie Ci minutę!
  • Darmowa wysyłka od 120 zł z InPost (nie dotyczy zamówień za pobraniem) Darmowa wysyłka od 120 zł z InPost (nie dotyczy zamówień za pobraniem)
  • Otrzymany zapach nie spełnił Twoich oczekiwań? Masz 30 dni na zwrot. Otrzymany zapach nie spełnił Twoich oczekiwań? Masz 30 dni na zwrot.

Ultra Male marki Jean Paul Gaultier to intensywne orientalno-fougere perfumy dla mężczyzn, które emanują zmysłowością, męskością i zdecydowanym charakterem. Zadebiutowały na rynku perfum w 2015 roku, a ich twórcą jest renomowany perfumiarz Francis Kurkdjian. Ta kompozycja olfaktoryczna to wyrazista interpretacja męskości.

Nuty głowy otwierają się soczystą gruszką, lawendą, miętą, bergamotką i cytryną. To intensywne i energetyzujące otwarcie nadaje zapachowi świeżości i charakteru, przygotowując noszącego go na intensywną podróż zapachową.

W sercu kompozycji rozkwita cynamon, szałwia muszkatołowa i kminek. Te nuty środkowe nadają zapachowi głębokości i wyrazistego charakteru, podkreślając męską siłę.

Baza perfum to wyrazista mieszanka koktajlu Black Vanilla Husk, bursztynu, paczuli i cedru. Te elementy tworzą trwałą i uwodzicielską podstawę, dodając perfumom Ultra Male męskiej elegancji i zmysłowości.

Ultra Male to perfumy dla mężczyzn, którzy pragną nosić intensywny, zmysłowy i charakterystyczny zapach. Doskonale sprawdzą się na wieczorne wyjścia i specjalne okazje, podkreślając indywidualność i pewność siebie noszącego je mężczyzny.

UWAGA - kopiowanie, przetwarzanie oraz rozpowszechnianie opisów produktów w całości lub w części jest zabronione! Zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 e. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.)

Zmiana koloru perfum jest naturalnym procesem, który wynika z ekspozycji na światło lub ciepło, a także z procesu starzenia się perfum. Zmiana koloru nie wpływa zazwyczaj na jakość zapachu perfum.